1یاس سپید از رنگ امیــد،تقدیم تو...

  شکلکهای جالب آروین   

         

روز تولـدمان در هيـچ تقويــمي پیـدا نمی‌شــود ....

 

چرا که فقــــط ؛

در قلب کساني است که به آنها عشق مي‌ورزيم....

 

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ  

همســــــــــــــرم؛ 

   

يک تکه بلور از جنس حضـــــــــور    

يک يـــــــــاس سپيــــــــــد از رنگ اُميـــــــــد

با هرچه وفاست از سوي خدا
 

همه تقديــــــــــــــــــــــــــــــم تو باد

   

عزیــــــــزم؛

روز میـلادت، شیــریــن باد...

 شکلکهای جالب آروین

     



نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت1:25---25 بهمن 1391
تنهایی،
شاخه‌ی درختی‌ست پشتِ پنجره‌اَم
گاهی لباسِ برگ می‌پوشد
گاهی لباسِ برف


میـــــــــــــــــــــــــم
ساعت22:36---15 بهمن 1391
آفرین برشما یاس نازنین که روز میلاد همسرتان را اینچنین با دوستانتان جشن میگیرید.
کلاً از اول هم دائم میگفتم به خودم که مدیریت این وبلاگ، شخص بسیار مهربانیست، شک ندارم.
دائماً به من ثابت شده است.
خب دیگه از طرف منم به ایشان تبریگ بگویید و ببخشید که دیر آمدم.
میدانید که گفته بودم قبلا گاه گاهی به وب سر میزنم چون گرفتاریهایم زیادن و نمیرسم همیشه بیایم.
حالا هم میخواهم بروم وبلاگ دوست دیگرتان هانیه خانوم .
خداحافظتان باشد


غزال
ساعت10:28---15 بهمن 1391
تولدش مبارک. از طرف منم تبریک بگو. البته با چند روز تاخیر. ایشالا با هم تا ته خوشبختی برین
این گلها هم از طرف من برای هر دوتون :


سمانه
ساعت21:40---13 بهمن 1391
شرمنده یاسی جون . ببخشید دیر رسیدم. اما کارات افرین داره میدونستی؟؟
منم تبریک میگم. الهی که 120 ساله بشن در کنار همدیگه نه اینکه!!!!!


م صادقی
ساعت10:04---13 بهمن 1391
اجی یاس عزیز شرمنده دیر اومدم بهتون تبریک میگم و براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

اجی بازم دست خورزوخان تو کاره اون عکس چشما نمیاد
خورزوخان بد بد بد بد بد بد بد بد.....!!!


نیلوفر آبی
ساعت23:25---12 بهمن 1391
می پرستمت،
می دانی ؟
به اندازه تمام سبزی همین درخت رو به رو
دل گیر می شوی،
گریه می کنی....
حواسم نبود،
زمستان است.


اسیرسرنوشت
ساعت21:02---12 بهمن 1391
زندانبان سرنوشت زندانیان را ازسرمی نوشت به من که رسید جوهرتمام شد با تکه زغالی نوشت اسیرسرنوشت.

جهان نما
ساعت20:41---12 بهمن 1391
سلا خوبید؟ درود بر شما

♥...گل پسر...♥
ساعت19:41---12 بهمن 1391
سلام

شب خوشــــــــــــــ و با برکتی رو بـــــرای همه آرزومندم!
تشکر......... حضوریتو گرفتم!


یــــــاس
ساعت14:21---12 بهمن 1391
خیلی خوب شد.........
انقدر زدم تا بالاخره از رو رفت...... باز شد


یــــــاس
ساعت14:18---12 بهمن 1391
متأسفانه دوستان برای منم کلبه باز نمیشه!!!!!!!!!!!! و این خیلی عجیبه!!!
نمیدونم شوخی شوخی هی گفتیم خورزو و افشاتره و ..... چی شد؟؟؟!!!


هانیه
ساعت1:41---12 بهمن 1391


هانیه
ساعت0:24---12 بهمن 1391
کلبه چرا باز نمیشه
دوستان واسه هرکی باز شد بجای منم یه نظر بذاره


نیلوفر آبی
ساعت23:17---11 بهمن 1391
عشق يعنی چون خورشيد تابيدن بر شب هایی دوست.................
و چون برف ذوب شدن به غم های دوست....
"تولدت مبارک"
-----------------------
میگما یاسی "کلبه" واسه من باز نمیشه؟؟؟!!
شما هم همین مشکلو داری؟؟؟؟؟؟؟


مسعود
ساعت23:02---11 بهمن 1391
سلام تبریک میگم

انشاالله همیشه در کنار هم شاد باشید

و آرزوی سلامتی براتون می کنم



نیلوفر آبی
ساعت22:28---11 بهمن 1391


من خوابم یا بیدااااااااار؟؟!!!

دیشب چه خبرا بوده....... حیف شد من نبودم

تبریک میگم یاسی جونم.........

انشاءالله همیشه شاد باشید عزیزم

به قول هانیه عزیز، ایام به کاااااام ...............



♥...گل پســـــــــر...♥
ساعت22:11---11 بهمن 1391
سیلــــــــــــــــــــوم


عرض خاصی ندارم...فقط اومدم بخاطر این تولد با حال و جذاب از اجی یاسی تشکر کنم وبخصوص از مهمون هاش که باعث گرمی این فضای سرد و بی مهر و محبتِ دنیای مجازی میشن!


ما شالا خورزو خان داره رکورد می زنه...فک کنم این دفعه ی هفتم هستش که می خوام ارسال کنم!!!


جوجو
ساعت10:50---11 بهمن 1391
وای چه خبر بوده دیشب اینجا؟؟؟!!!!
تا کِی داشتید نظر می گذاشتید؟؟؟؟؟
آفرین آن لاین بودید .
منم تبریک میگم یاس عزیزم و آفرین بر شما که قدردان نزدیکانتون هستید
الهی با دل خوش، درکنار همدیگه سالهای سال زندگی کنید واز لحظه لحظه اون استفاده کنید.
به قول همین خواننده که گل میخونه: بی هم بودن ، میشه گناه کبیره!!!: X


رامین
ساعت0:46---11 بهمن 1391
گل پسر دارم کم کم شک میکنم که خورزوخان داره به حات این کامنتارو میزاره
نکنه واقعا کار خودشو کرد و تورو هم مثل افشاتره کرده


♥...گل پسر...♥
ساعت0:40---11 بهمن 1391
خخخخخخخخ

فک کردم رفتی اجی

اقایون...خانوما...از همه عذر می خوااام!

بشدت قاطی کردم...پس هر گونه چیز عجیبی از من دیدید تعجب نکنید
آره دیگه رفتم.....خب چه کنم؟؟؟ نمیشه جواب ندم این همه محبتو


♥...گل پسر...♥
ساعت0:38---11 بهمن 1391
شب خوووووووووووووووووووش

رامین
ساعت0:36---11 بهمن 1391
هانی خانوم مغزاشو جدا کن بفرست اینطرف ما هم بخوریم
خوش سلیقه به این میگن.........


♥...گل پسر...♥
ساعت0:35---11 بهمن 1391
اجی هانیه...دست بکار شو....

من از اون ها می خوام که گفتی بهترشم هست!!!
قابل توجه هانیه خانم!


♥...گل پسر...♥
ساعت0:32---11 بهمن 1391
اجی با نظرت در وب رامین موافقم...پس میرم زن بگیرم تا عاقل شم!

خخخخخخخخ
به دل نگیری گل پسرااااااااااااااااااااااااا.... رودل می کنی، خصوصا که هانی جون، آجیل آورده!!!


یک عـاشقــــــــــانه آرام
ساعت0:30---11 بهمن 1391
امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت

سال روز شکفتنت مبارک


♥...گل پسر...♥
ساعت0:29---11 بهمن 1391
ببخشید...یکم لوکس بلاگ بازم شوخی اش گرفته


ببخش اجی هانیه قرار شدهمین جا بمونیم


اخه تولده
شما خوش بگذرونید........ امید که همیشه خوش باشید دوستان عزیز


هانیه
ساعت0:27---11 بهمن 1391
بچه ها من آجیل دارم
کی میخواد؟؟؟؟؟؟
گفتم دور همیم یکم تنقلات فراهم کنم واسه خودم

شمام بفرمایید


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت0:27---11 بهمن 1391
جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس

جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...


shakiba
ساعت0:26---11 بهمن 1391
به به چه خبره اینجاااااا؟؟؟ من کیک میخواااام.
مبارکه مبارکه مبارکه
انشاالاه پیر شید پای هم اما جوووون بمونید
آهنگی که انتخاب کردی دوس دارم فکر کنم نریمان خوندتش اگه اشتباه گفتم اصلاحش کن یاسی جون


هانیه
ساعت0:23---11 بهمن 1391


هانیه
ساعت0:22---11 بهمن 1391
از دست شما من یه ساعته تو وب گل پسر نشستن تهـــــــــنایی
یکی طلبتون


♥...گل پسر...♥
ساعت0:18---11 بهمن 1391
ایا هانیه خوابید؟ ایا هنوز هستش؟

می گم راستی
چی؟؟؟؟ فکر نکنم چون هنوز بای نگفتیم به هم.


♥...گل پسر...♥
ساعت0:16---11 بهمن 1391
چرا منو این طور نیگا می کنید؟؟؟؟


هان؟؟؟ خوب دست بزنید


ببین امشب چه شبیه....جوووووووووووون!


فردا میام مشهد


خخخخخخخخخخخ


جججججججججججون می خوام بیام تولد!


!!! اجی ببخشدی حالا که تولده میایم همین جا!


به به
خوووووش اومدی


رامین
ساعت0:11---11 بهمن 1391
تبریک میگم انشاالاه همیشه با هم باشید و جشن تولد نوه هاتونو جشن بگیرید
و تبریک میگم به همسرت به دلیل داشتن همچین خانومی


حمید
ساعت0:06---11 بهمن 1391
سلام

میخوای آمار بازدیدوبلاگت بره بالا؟؟

دوست داری وبلاگ خودت رو معرفی کنی؟؟؟

دوست داری تبادل لینک داشته باشی؟؟؟؟

دوست داری تبادل نظر با وبلاگ نویسان داشته باشی؟؟؟

پس به بزرگ ترین سایت و چت روم فارسی ایرانیان بیا

www.irfapatogh.ir

www.safachat.net


هانیه
ساعت0:05---11 بهمن 1391
آخ جون اولین تبریک مال من شد

البته من از طرف همه دوستان تبریک گفتما


هانیه
ساعت0:00---11 بهمن 1391
امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک . . . از نوع بنفش


هانیه
ساعت23:58---10 بهمن 1391

هووووووووووراااااااااااااااا
ببین چه خبره امشب
نمیگید من ذوق مرگ میشم
تبریکات من رو هم ابلاغ بفرمایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 11 / 11 / 1391برچسب:تولد, میلاد, تقویم, عشق, یاس سپید, امید, خدا, شیرین, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس